Over SV HaReM

SV HaReM is op 31 oktober 2015 opgericht voor Human Resources Management studenten van de Hogeschool van Amsterdam. Het doel van SV HaReM is om onze leden met elkaar te verbinden. Ofwel: om een echte HaReM (community) te zijn waarbij alle HRM-studenten van de HvA welkom zijn en iedereen zich op zijn of haar plek voelt.

Bij SV HaReM is voor ieder wat wils. Ons bestuur en haar vijf commissies maken het sinds jaar en dag mogelijk het beste uit de leden en het studentenleven te halen. Zo worden er maandelijks borrels, trainingen, workshops, bedrijfsbezoeken en zelfs een jaarlijkse studiereis georganiseerd. Maak hieronder kennis met ze!

Zo organiseren wij events waar jij inhoudelijk meer leert over een HR gerelateerd thema & je HR-netwerk specifiek kunt vergroten, denk hierbij aan: workshops, bedrijfsbezoeken of een netwerkborrel.

Hiernaast werken wij veel samen met andere studieverenigingen van de HvA. Zo vergroot je niet alleen je HRM-netwerk, maar kom je ook in contact met andere beroepen uit het beroepsveld. Een goed voorbeeld hiervan zijn de borrels, workshops, kroegentochten, kerstgala's en het grote eindfeest van afgelopen jaar met als toffe locatie het terrein van Thuishaven, bekijk hier de aftermovie. Check vooral ook de afgelopen events en de foto's hiervan op onze Facebook-pagina voor meer voorbeelden!

Hoe werkt HaReM?

SV HaReM bestaat dankzij jullie: onze leden! Ofwel: alles wat de vereniging doet is voor jullie en alle leden hebben instemmingsrecht op wat wij als vereniging doen. De Algemene Leden Vergadering (ALV) is hét moment waarop jullie als leden instemmen met een eventueel nieuw bestuur, de begroting en andere belangrijke zaken voor de vereniging. Twee keer per jaar initieert het bestuur een ALV met beide keren een passende actuele agenda. Tijdens de ALV is volop ruimte om jouw mening als lid of aanvullingen op het beleid te laten horen!

Het bestuur is verantwoordelijk voor de dagelijkse besturing van de vereniging, denk hierbij aan:
het beheren van de financiën, de lidmaatschappen, eindverantwoordelijk voor de organisatie van de events & reizen en de continuïteit van de vereniging. Deze laatste twee elementen doet het bestuur in samenwerking met een vijftal commissies. Het bestuur en de commissies worden gevraagd en ongevraagd geadviseerd door de Raad van Advies (RvA). Tevens checkt een lid van de RvA de financiën. Zo wordt er alles aan gedaan om de gezondheid & continuïteit van de vereniging te waarborgen.
Al deze organen doen er alles aan om jouw HaReM-lidmaatschap & studentenleven tot een succes te maken!

Statuten

De vereniging heeft ook een aantal wettelijk opgestelde regels waar zij zich aan moet houden. Hierin staat o.a. hoe het dagelijks bestuur vormgegeven dient te worden, of waar jij als lid allemaal recht op hebt. Dit alles is  hier terug te lezen in de statuten.

 

 

HET BESTUUR

2019-2020

Candice Cramer

Voorzitter

Bo
Ramaker

Vice Voorzitter

Özlem
Argün

Secretaris

Tessa Huitema

Penningmeester

Tijn van der Woning

Algemeen bestuurslid